2011. április 6., szerda

Gyanús fickó és pénzbírság

Bombarobbantási kísérlet?

Ma nagyon félelmetes dolog történt velem. A metrón utaztam, éppen nyelviskolába mentem. Egy nagyon bunkó fekete férfival egy megállóban szálltunk föl. Kicsit bizonytalankodott, aztán megharagudott rám, mert odaültem, ahova ő akart.

Két megállót nyugodtan utaztunk, aztán egyszer csak nem is tudom miért a hátam mögé néztem és láttam, hogy a fekete fickó bazi nagy bőröndje ott van közvetlenül mögöttem, de a férfi sehol. Jobban körülnéztem a metróban, nem láttam. Hirtelen annyira megrémültem, hogy ott van mellettem egy gazdátlan bőrönd, hogy az arcomra kiült nyugtalanságot rögtön észrevette az addig békésen üldögélő többi utas is.

Az elfehéredett arcom láttán - egy hang se jött ki a torkomon - kisebb pánikot idéztem elő a metró egyik végében. Közben az egyik utas észrevette, hogy a bőrönd tulajdonosa a metrószerelvény másik végében éppen leszálláshoz készülődik, miközben gyanúsan fürkész minket a tekintetével. Mikor látta, hogy egy csomó tekintet őt vette célba, meggondolta magát, nem szállt le, hanem visszaviharzott a bőröndjéért, közben engem kissé fellökött.

Nem tudom, hogy azért mert sietett, azért mert útba voltam, azért mert pontosan tudta, hogy én tereltem őt a figyelem középpontjába, azért mert meghiúsítottam egy robbantást...

Én mindenesetre rögtön leszálltam, mert már pont nyíltak az ajtók, úgyhogy nem tudom azután mi történt. Nem hallottam róla, hogy bármilyen baleset lett volna... remélem csak rosszul ítéltem meg a helyzetet és bebeszéltem magamnak, hogy az ellenszenves tekintetű, gyanúsan viselkedő férfi a metrószerelvény egyik végében gazdátlanul hagyta a bőröndjét, és ártatlanul sétálni ment a másik végébe... - annyira nem volt üres a metró, hogy ezt könnyedén megtehette volna.


Pénzbírság

Nem olyan érdekes, de számomra bosszantó hír, hogy a kollégiumunkat pénzbírságra ítélték, mert néhány gyerek rendszeresen illegálisan töltöget le. Szerencsére a kollégium vezetősége felvállalta ezt a bírságot, és nem ruházta tovább a diákokra. Viszont cserébe azonnali hatállyal felmondták az internet szerződésünket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése